Data publikacji w serwisie:

Rekrutacja na wyjazdy kadry naukowej, dydaktycznej oraz administracyjnej Wydziału Studiów Edukacyjnych UAM w ramach programu Erasmus+ w roku akademickim 2025/2026 rozpoczęta!

Z przyjemnością informujemy, że rozpoczęła się rekrutacja na wyjazdy kadry naukowej, dydaktycznej oraz administracyjnej w ramach programu Erasmus + w roku akademickim 2025/2026.
Rekrutacja potrwa do 28 listopada 2025 roku.

Wszyscy uprawnieni pracownicy naukowi i dydaktyczni, zainteresowani prowadzeniem zajęć w uczelni, z którą WSE podpisał umowę partnerską mogą ubiegać się o dofinansowanie w ramach mobilności kadry akademickiej w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych (grant STA).

Wszyscy uprawnieni pracownicy administracyjni, zainteresowani udziałem w szkoleniu w zagranicznej uczelni bądź organizacji działającej na rynku pracy lub w dziedzinie kształcenia, szkolenia i na rzecz młodzieży mogą ubiegać się o dofinansowanie w ramach mobilności kadry akademickiej w celu udziału w szkoleniu (grant STT).

Istnieje również możliwość wyjazdu w ramach Staff training weeks/international weeks lub na innego typu szkolenia organizowane przez zagraniczne uczelnie lub instytucje. Lista dostępnych wyjazdów podana jest na stronie: https://erasmus.amu.edu.pl/pracownicy/staff-week lub http://staffmobility.eu/.

Regulamin określa zasady i kryteria rekrutacji oraz wymagane dokumenty, które należy złożyć starając się o przyznanie grantu.

Wyjazdy w ramach programu Erasmus+ w roku akademickim 2025/2026 mogą trwać od 2-5 dni. Osoby ubiegające się o grant STA proszone są o składanie wykazu osiągnięć naukowych, organizacyjnych i dydaktycznych zgodnie z wzorem (załącznik – WZÓR – wykaz osiągnięć pracownicy dydaktyczni/ wykaz osiągnięć pracownicy naukowo-dydaktyczni).

Wzory pozostałych dokumentów można pobrać ze strony internetowej: https://erasmus.amu.edu.pl/pracownicy.

Środki przyznane w ramach grantu można realizować do końca czerwca 2027 roku.

W celu uzyskania dodatkowych informacji o możliwości finansowania wyjazdów zagranicznych w ramach programu Erasmus + zapraszamy do odwiedzania strony internetowej https://erasmus.amu.edu.pl/pracownicy lub do kontaktu z dr Lucyną Myszką-Strychalską.

Wszelkie wymagane dokumenty należy składać w formie tradycyjnej lub  elektronicznej (skan) u koordynatorki ds. Wymiany Erasmus+ pracowników i pracowniczek dr Lucyny Myszki-Strychalskiej do dnia 28 listopada 2025 roku lub przesyłając dokumentację na adres mailowy: lucyna.myszka@amu.edu.pl.

Konsultacje dotyczące programu Erasmus+ dla chętnych odbywać się będą we na platformie TEAMS w indywidualnie ustalonych terminach.

Dane do kontaktu: lucyna.myszka@amu.edu.pl

Dokumenty

Nazwa Numer Obowiązujący od / Kto wydał Pobierz plik
Wzór - wykaz osiągnięć pracownicy naukowo-dyd_Lucyna Myszka-Strych.docx 27.10.2025 Natalia Walter
DOCX
Pobierz DOCX Wzór - wykaz osiągnięć pracownicy naukowo-dyd_Lucyna Myszka-Strych.docx(16.2 KB)
regulamin-WSE-Erasmus-STT-STA_2025-2026_Lucyna-Myszka-Strych.pdf 27.10.2025 Natalia Walter
PDF
Pobierz PDF regulamin-WSE-Erasmus-STT-STA_2025-2026_Lucyna-Myszka-Strych.pdf(146.9 KB)
Lista-uczelni-Erasmus-WSE-STA-STT_-2025-2026_Lucyna-Myszka-Strych.pdf 27.10.2025 Natalia Walter
PDF
Pobierz PDF Lista-uczelni-Erasmus-WSE-STA-STT_-2025-2026_Lucyna-Myszka-Strych.pdf(183.9 KB)