Data publikacji w serwisie:

Rekrutacja do programu ERASMUS+ dla pracowników naukowych, dydaktycznych i administracyjnych

Rekrutacja na wyjazdy kadry naukowej, dydaktycznej oraz administracyjnej Wydziału Studiów Edukacyjnych UAM w ramach programu Erasmus+ w roku akademickim 2022/2023 rozpoczęta!

Z przyjemnością informujemy, że rozpoczęła się rekrutacja na wyjazdy kadry naukowej, dydaktycznej oraz administracyjnej w ramach programu Erasmus + w roku akademickim 2022/2023.

Rekrutacja potrwa do 12 stycznia 2023 roku.

Wszyscy uprawnieni pracownicy naukowi i dydaktyczni, zainteresowani prowadzeniem zajęć w uczelni, z którą WSE podpisał umowę partnerską mogą ubiegać się o dofinansowanie w ramach mobilności kadry akademickiej w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych (grant STA).

Wszyscy uprawnieni pracownicy administracyjni, zainteresowani udziałem w szkoleniu w zagranicznej uczelni bądź organizacji działającej na rynku pracy lub w dziedzinie kształcenia, szkolenia i na rzecz młodzieży mogą ubiegać się o dofinansowanie w ramach mobilności kadry akademickiej w celu udziału w szkoleniu (grant STT).

Istnieje również możliwość wyjazdu w ramach Staff training weeks/international weeks lub na innego typu szkolenia organizowane przez zagraniczne uczelnie lub instytucje. Lista dostępnych wyjazdów podana jest na stronie: http://staffmobility.eu/

Regulamin określa zasady i kryteria rekrutacji oraz wymagane dokumenty, które należy złożyć starając się o przyznanie grantu.

Wyjazdy w ramach programu Erasmus+ w roku akademickim 2022/2023 mogą trwać od 2-5 dni. Osoby ubiegające się o grant STA proszone są o składanie wykazu osiągnięć naukowych, organizacyjnych i dydaktycznych zgodnie z wzorem. (załącznik – WZÓR – WYKAZ OSIĄGNIĘĆ STA)

Środki przyznane w ramach grantu można realizować do końca maja 2024.

W celu uzyskania dodatkowych informacji o możliwości finansowania wyjazdów zagranicznych w ramach programu Erasmus + zapraszamy do odwiedzania strony internetowej https://erasmus.amu.edu.pl/ lub do kontaktu z Pełnomocnikiem Dziekan Wydziału Studiów Edukacyjnych ds. Wymiany Zagranicznej Pracowników.

Wszelkie wymagane dokumenty należy składać w formie elektronicznej (scan) u Pełnomocnika Dziekana Wydziału Studiów Edukacyjnych ds. Wymiany Zagranicznej Pracowników dr Pauliny Peret-Drążewskiej do dnia 12 stycznia 2023 roku przesyłając dokumentację na adres mailowy: pperet@amu.edu.pl

Dokumenty

Nazwa Numer Obowiązujący od / Kto wydał Pobierz plik
Zasady-rekrutacji-20222023.pdf 28.11.2022 Mikołaj Czajkowski
PDF
Pobierz PDF Zasady-rekrutacji-20222023.pdf(1.9 MB)
Zasady-finansowe-pracownicy-20222023.pdf 28.11.2022 Mikołaj Czajkowski
PDF
Pobierz PDF Zasady-finansowe-pracownicy-20222023.pdf(1.9 MB)
WZoR-WYKAZ-OSIaGNIec-STA.docx 28.11.2022 Mikołaj Czajkowski
DOCX
Pobierz DOCX WZoR-WYKAZ-OSIaGNIec-STA.docx(13.6 KB)
Staff-mobility-agreement-training.doc 28.11.2022 Mikołaj Czajkowski
DOC
Pobierz DOC Staff-mobility-agreement-training.doc(119.5 KB)
Staff-mobility-agreement-teaching.doc 28.11.2022 Mikołaj Czajkowski
DOC
Pobierz DOC Staff-mobility-agreement-teaching.doc(122.0 KB)
regulamin-WSE-Erasmus-STT-STA.docx 28.11.2022 Mikołaj Czajkowski
DOCX
Pobierz DOCX regulamin-WSE-Erasmus-STT-STA.docx(16.4 KB)
Ogolne-zasady-rekrutacji.pdf 28.11.2022 Mikołaj Czajkowski
PDF
Pobierz PDF Ogolne-zasady-rekrutacji.pdf(758.0 KB)
lista-uczelni-Erasm-WSE-STA-_.doc 28.11.2022 Mikołaj Czajkowski
DOC
Pobierz DOC lista-uczelni-Erasm-WSE-STA-_.doc(114.0 KB)