W programie wykłady, warsztat oraz konsultacje obejmujące:
- Projektowanie badań z zastosowaniem mediów społecznościowych ,
- Bazy danych i narzędzia do badań social media, platform online i sieci społecznościowych
- Aspekty praktyczne badania social media tj. zakres i termin badań, wybór narzędzia, bazy danych, zmienne
- Metodologia badań mediów społecznościowych: zrozumienie aspektów mix methodology czyli badań mieszanych
- Badanie wzmianek o markach i tematach w internecie
- Badanie dyskursu w mediach społecznościowych - Monitoring wizerunku, marki, tematu i sentymentu
- Obserwacja i pomiar trendu
- Analiza danych, zmienne i przygotowanie raportów
- Używanie danych w zarządzaniu mediami społecznościowymi i wizerunkiem na platformach społecznościowych
z udziałem prof. Emilia Smolak-Lozano (UNIVERSIDAD DE MALAGA) i Brandt 24 Rejestracja na Seminarium Naukowe : https://forms.office.com/r/ucC2f985Za Kontakt: marwod@amu.edu.pl, 61 8292392