Data wydarzenia: -

Interdyscyplinarne Seminarium Naukowe Poświęcone Badaniom Mediów Społecznościowych

Plakat_konf

W programie wykłady, warsztat oraz konsultacje obejmujące:

- Projektowanie badań z zastosowaniem mediów społecznościowych ,

- Bazy danych i narzędzia do badań social media, platform online i sieci społecznościowych

- Aspekty praktyczne badania social media tj. zakres i termin badań, wybór narzędzia, bazy danych, zmienne

- Metodologia badań mediów społecznościowych: zrozumienie aspektów mix methodology czyli badań mieszanych

- Badanie wzmianek o markach i tematach w internecie

- Badanie dyskursu w mediach społecznościowych - Monitoring wizerunku, marki, tematu i sentymentu

- Obserwacja i pomiar trendu

- Analiza danych, zmienne i przygotowanie raportów

- Używanie danych w zarządzaniu mediami społecznościowymi i wizerunkiem na platformach społecznościowych

z udziałem prof. Emilia Smolak-Lozano (UNIVERSIDAD DE MALAGA) i Brandt 24 Rejestracja na Seminarium Naukowe : https://forms.office.com/r/ucC2f985Za Kontakt: marwod@amu.edu.pl, 61 8292392