Studia niestacjonarne
Szanowni Państwo,
Rozkłady zajęć dla osób realizujących Dodatkowe Usługi Edukacyjne na I roku II stopnia znajdują się na stronie Wydziału w zakładce Dla studenta - Dodatkowe Usługi Edukacyjne.
Uprzejmie informuję, że w terminie od 22.02 do 01.03. 2019r. Studenci IIr. II pedagogiki, specjalność: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe będą odbywać praktykę pedagogiczno -zawodową.Opiekun praktyk mgr Elżbieta Misiorna
Dr Ewa Kasperek-Golimowska informuje, że poprawki zaliczenia z wykładów z edukacji zdrowotnej dla studentów stacjonarnych i chętnych ze studiów niestacjonarnych odbędą się 18 lutego br. (poniedziałek) o 17:00 w auli budynek D.
Informujemy o spotkaniu dotyczącym podziału na grupy językowe:
FAKULTETY 2018/2019 studia niestacjonarne:
II r. I stopnia
Edukacja uczniów zdolnych - dr Maria Porzucek-Miśkiewicz
Profilaktyka, diagnoza i terapia niepowodzeń szkolnych. Praca z trudnym dzieckiem - dr Sonia Wawrzyniak
III r. I stopnia
Dynamika procesów grupowych - dr Robert Sarnecki
Dylematy resocjalizacji przestępców niepoprawnych i więźniów dożywotnich. Pomiędzy poprawą a eliminacją. - dr Magdalena Sadowska
II r. II stopnia
Podejście systemowe w pracy z młodzieżą - dobry wychowawca czyli kto? - dr Bożena Kanclerz (dla EduTER, WPiNP-B, PedSP)
Mediacja jako alternatywna metoda rozwiązywania konfliktów - dr Paulian Perska-Gradowska (dla PPP, RK, PedRD i POR)
Opiekun I roku II stopnia WPiNP (niestacjonarne) mgr Marek Banaszak serdecznie zaprasza na spotkanie (indywidualne konsultacje) osoby, które przed zbliżającą się rejestracją w USOSie w nowym semestrze potrzebują wsparcia w zakresie obsługi systemu. Zgłoszenia proszę przesyłać na e-mail: banaszak@dydaktyka.org
Prosimy o rzetelną weryfikację dokonanych rejestracji do grup zajęciowych (w szczególności do grup seminaryjnych i językowych studentów II roku II stopnia), które są kontynuacją zajęć z poprzedniego roku. Błędny zapis do grupy uniemożliwi wpisanie oceny końcowej.
Zasady składania elektronicznych podań w USOSweb
(szczegółowe informacje są zamieszczone w opisie podań w USOSweb studenta)
1. przedłużenie sesji egzaminacyjnej - składamy po zakończonej sesji poprawkowej od 18.09.2016 r. Ostatnie lata studiów składają wniosek „papierowy” o powtarzanie roku, jeżeli nie zaliczyły przedmiotów i nie złożyły pracy dyplomowej do 30 września 2016 r.
2. przyznanie Indywidualnej Organizacji Studiów (IOS) na semestr zimowy roku akademickiego 2016/2017 – składamy od 01 października do 15.10.2016 r. po zaliczeniu poprzedniego roku.
3. powtarzanie przedmiotu z jednoczesną kontynuacją studiów na roku wyższym (WARUNEK) - składamy po zakończonej sesji poprawkowej od 18.09.2016r. Podanie nie dotyczy studentów ostatnich lat studiów, którzy składają podanie o powtarzanie roku w wersji „papierowej”.
4. Podanie o urlop długoterminowy (DZIEKAŃSKI) – składamy po zaliczeniu poprzedniego roku studiów od 18.09.2016 r.
5. Podanie o urlop krótkoterminowy - podanie składane w trakcie trwania semestru zimowego lub letniego.
6. Podanie o wystawienie odpisu dyplomu i suplementu w języku angielskim dla osób kończących studia – składamy co najmniej trzy tygodnie przed złożeniem pracy dyplomowej w dziekanacie.
7. Upoważnienie do odebrania dyplomu i suplementu – składamy 7 dni przed odebraniem dyplomu przez osobę upoważnioną.
Instrukcja obsługi modułu PODANIA jest dostępna na stronie internetowej
Wydziału Studiów Edukacyjnych www.wse.amu.edu.pl
Drodzy Studenci,
Przypominamy, że warunkiem zaliczenia semestru/roku jest uzyskanie zaliczeń ze wszystkich przedmiotów określonych w programie studiów.Wszystkie oceny powinny być wprowadzone do systemu USOSweb i widoczne na Waszych kontach.Zatem apelujemy o sprawdzenie na swoich kontach w USOSweb czy jesteście zapisani na wszystkie przedmioty z semestru letniego oraz o śledzenie na bieżąco pojawiających się zaliczeń.
Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, tel. +48 61 829 23 31, fax +48 61 829 21 11, e-mail: wse@amu.edu.pl
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.