Dla Pracownika
Aktualności
Rozkłady zajęć
E-learning
Zaopatrzenie i zamówienia publiczne
Zgłaszanie publikacji naukowych
Baza Wiedzy UAM (Omega)
Przewody naukowe
Nauczyciele akademiccy (dyżury)
Zespół ds. interwencji kryzysowej
Granty i wymiany międzynarodowe
Wskazówki dla organizatorów konferencji
Wsparcie psychologiczne na UAM
Szybkie linki
Wskazówki dla organizatorów konferencji
NA WYDZIALE STUDIÓW EDUKACYJNYCH
UNIWERSYTETU IM. ADAMA MICKIEWICZA W POZNANIU
1. ZGŁOSZENIE KONFERENCJI, PROGRAM RAMOWY, KALKULACJA
Składając wniosek do Dziekana Wydziału o zgodę na zorganizowanie konferencji należy załączyć „zgłoszenie konferencji” wraz z jej programem ramowym oraz kalkulacją. Po uzyskaniu zgody Dziekana dokumenty należy przekazać do pani dr Marii Muchy pok. 119.
Zgłoszenie jest dostępne pod poniższym linkiem:
Konferencja finansowana bądź współfinansowana z wpłat uczestników wymaga zaznaczenia rubryki „Wymagane założenie subkonta”. Jeżeli konferencja organizowana jest cyklicznie należy zaznaczyć „Przedłużenie subkonta; nr… ”
2. WSPÓŁORGANIZACJA
W przypadku współorganizowania konferencji/seminarium z instytucją/organizacją zewnętrzną (spoza UAM) należy przed planowanym wydarzeniem zawrzeć umowę/porozumienie o współorganizacji wydarzenia. Z uwagi na długotrwałą procedurę uzgadniania zapisów umowy i uzyskania akceptacji radców prawnych, służb finansowych wszystkich stron należy działania podjąć z odpowiednim wyprzedzeniem.
3. REZERWACJA SAL
Rezerwację Sali 508 oraz 210 w budynku D Wydziału należy dokonać u Kierownika Dziekanatu mgr Karoliny Domagalskiej-Nowak tel. 61 829 23 31, pok. 202, email: knowak@amu.edu.pl. Pozostałe sale u pani Magdaleny Horały tel. 61 829 23 91, pok. 205, email: magda.h@amu.edu.pl.
Jeżeli konferencja odbywać się będzie w innych salach należących do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza należy zapoznać się z obowiązującym cennikiem i odpowiednio skontaktować z administratorem obiektu w celu rezerwacji.
4. PRZYJĘCIE GOŚCI Z ZA GRANICY
Jeżeli w konferencji uczestniczyć będą goście zza granicy należy wypełnić wniosek o przyjęcie cudzoziemca.
Zgłoszenie cudzoziemców jest podpisywane przez Dziekana WSE a następnie przekazane do Działu Współpracy z Zagranicą UAM za pośrednictwem Sekretariatu.
5. DOKONYWANIE ZAKUPÓW
Dokonywanie zakupów i kwestie pobierania zaliczki na zakupy należy koordynować poprzez sekretariaty zakładów i pracowni.
Wszystkie faktury VAT, które mają być pokryte ze środków UAM powinny być
wystawione na dane UAM czyli:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
ul. H. Wieniawskiego 1
60-712 Poznań
NIP 777-00-06-350
6. OBSŁUGA TECHNICZNA
Przygotowanie techniczne Sali na terenie Wydziału oraz jej obsługę podczas konferencji należy ustalić z Kierownikiem Dziekanatu panią mgr Karoliną Domagalską-Nowak tel. 61 829 23 31, pok. 202, email: knowak@amu.edu.pl.
7. WYSTAWIANIE FAKTUR ZA WPŁATY NA KONFERENCJE
Jeżeli konferencja ma oddzielne subkonto księgowe, na które są przekazywane wpłaty za uczestnictwo, prośbę od indywidualnego uczestnika o wystawienie faktury należy przekazać wraz z danymi do faktury do Działu Finansowego UAM.
8. SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI
Sprawozdanie należy składać do pani dr Marii Muchy pok. 119 w terminie 3 tygodni od zakończenia konferencji. Jeżeli konferencja miała oddzielne subkonto księgowe to prosimy o podanie jego numeru w sprawozdaniu.
Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, tel. +48 61 829 23 31, fax +48 61 829 21 11, e-mail: wse@amu.edu.pl
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.