Dla doktoranta
Aktualności
Stypendia
Sprawy-socjalno-bytowe
Regulacje prawne
Samorząd doktorantów
Granty i wymiany międzynarodowe
Wsparcie psychologiczne na UAM
Wydziałowe Studium Doktoranckie
Szybkie linki
Wydział Studiów Edukacyjnych
Dla doktoranta
Dla doktoranta
Wsparcie psychologiczne na UAM
Wskazówki na czas kwarantanny
Wskazówki na czas kwarantanny
W czasie kwarantanny ze wskazówkami i podpowiedziami naprzeciw wychodzi nasz
➡️Psychologiczny konsultant ds. procesu studiowania⬅️
Zachęcamy do zapoznania się z materiałem 👇
Informacje na temat konsultacji w formie on-line znajdziecie pod adresem:
Materiał z napisami dostępny na naszym profilu na youtube
Zachęcam także do przeczytania rozmowy z Panią Profesor Karoliną Ruta-Korytowską na temat osób niesłyszących i kultury Głuchych.
Szanowni Państwo,
W ramach pilotażowego projektu pojawiła się możliwość przeprowadzenia reaspeakingu podczas zajęć zdalnych dla studentów z niepełnosprawnością słuchu.
Drodzy Studenci, czy ktoś z Was byłby zainteresowany, żeby sprawdzić, czy takie rozwiązanie się dla niego sprawdza?
Czym jest respeaking?
Respeaking to metoda polegająca na wykorzystaniu technologii rozpoznawania mowy (speech-to-text).
Respiker słucha oryginalnych wypowiedzi wypowiadanych na żywo i tłumaczy je na inny język lub powtarza (re-speaks) usłyszane słowa, dodając niezbędne znaki interpunkcyjne i elementy na potrzeby osób niesłyszących (kolory, etykietki identyfikujące mówców) oraz dokonując niezbędnych zmian edycyjnych.
Następnie słowa respikera są przetwarzane przez program do rozpoznawania mowy, który z kolei zamienia rozpoznane wypowiedzi na tekst, który jest następnie wyświetlany w formie napisów na ekranie z możliwie jak najkrótszym opóźnieniem.
Osoby zainteresowane zachęcamy do kontaktu pod adresem: bon@amu.edu.pl
Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, tel. +48 61 829 23 31, fax +48 61 829 21 11, e-mail: wse@amu.edu.pl
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.