WSE
Aktualności
O wydziale
Wybory 2020-2024
Władze wydziału
Zakłady / pracownie / laboratoria (dyżury)
Nauczyciele akademiccy spoza WSE UAM (dyżury)
Biuro Obsługi Studentów
Biuro Obsługi Wydziału
E-learning
Biblioteka
Zespół ds. interwencji kryzysowej
Życie wydziału
Współpraca z otoczeniem
Czasopisma naukowe
Grupy badawcze
Projekty
Zespół Pedagogiki Młodzieży
Działalność Studencka
Szybkie linki
Wydział Studiów Edukacyjnych
Strona główna
Życie wydziału
Projekty
Wielkopolska Szkoła Ćwiczeń w Cogito
Wielkopolska Szkoła Ćwiczeń w Cogito
Realizacja projektu upowszechniania wiedzy Wielkopolska Szkoła Ćwiczeń w Cogito Projekt nr POWER.02.10.00-00-5009/18-0
Realizacja projektu: Lider (Partner wiodący) Ogólnopolski Operator Oświaty; Partner 1: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu; Partner 2: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu; Partner 3: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Poznaniu; z WSE uczestniczy prof. Renata Michalak.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO WER na lata 2014-2020. Realizowany w ramach Działania nr 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty, Minister Edukacji Narodowej.
Okres realizacji: od 01.01.2019 do 31.12.2020 roku
Projekt wspiera proces kształcenia nauczycieli i studentów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych niezbędnych do tworzenia efektywnego środowiska edukacyjnego z obszaru matematycznego, przyrodniczego, językowego i informatycznego.
Dzięki współpracy z różnorodnymi partnerami szkoła ćwiczeń stanie się miejscem profesjonalnego rozwoju dyrektorów i nauczycieli szkół podstawowych, którzy wykorzystywać będą innowacyjne rozwiązania dydaktyczne, organizacyjne i wychowawcze. Stanie się także miejscem praktyk zawodowych dla studentów kierunków nauczycielskich.
Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, tel. +48 61 829 23 31, fax +48 61 829 21 11, e-mail: wse@amu.edu.pl
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.