Kontakt Mapa strony
  • Strona główna
  • Dla kandydata
  • Dla studenta
  • Dla doktoranta
  • Dla pracownika
WSE
Aktualności O wydziale Władze wydziału Ośrodki zamiejscowe Zakłady i pracownie (dyżury) Dziekanat Biblioteka Zespół ds. interwencji
Życie wydziału
Współpraca z otoczeniem Czasopisma naukowe Grupy badawcze Działalność Studencka
Szybkie linki
USOS Web Studia podyplomowe Jakość kształcenia Strona główna UAM Struktura organizacyjna UAM Książka adresowa Biblioteki Eduroam Kontakt WSE
 
Wydział Studiów Edukacyjnych Strona główna Prawa kolumna Matematyczne Laboratorium Kultury Matematyczne Laboratorium Kultury

Matematyczne Laboratorium Kultury

II Seminarium Naukowe pt. MATEMATYCZNE LABORATORIUM KULTURY
Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny
 
Prof. UAM dr hab. Jędrzej Stępak Kierownik Pracowni Działań Twórczych w Przestrzeni Społecznej Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Centrum Kultury "Zamek" oraz Centrum Praktyk Edukacyjnych zapraszają wszystkich chętnych uczniów szkół podstawowych województwa wielkopolskiego do wzięcia udziału w konkursie "Matematyczne Laboratorium Kultury", który odbędzie się dnia 21 lutego 2017 roku o godzinie 12:00 w Centrum Kultury "Zamek", ul. Św. Marcin 80/82.
 
Miło nam poinformować, że II Seminarium Naukowe pt. "Matematyczne Laboratorium Kultury" zostało objęte honorowym patronatem przez:
Panią Dziekan Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu prof. zw. dr hab. Agnieszkę Cybal-Michalską,
Dziekana Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu prof. dr hab. Jerzego Kaczorowskiego,
Wielkopolskiego Kuratora Oświaty Panią Elżbietę Leszczyńską.
 
Celem seminarium jest propagowanie i rozwijanie kultury matematycznej wśród uczniów szkół podstawowych oraz motywowanie nauczycieli do pracy z młodymi pasjonatami. 
Matematyczne Laboratorium Kultury składać się będzie z dwóch równoległych części:
1. Konkurs ma nietypową formę, ponieważ startujący w nim uczeń nie korzysta bezpośrednio z wcześniej zdobytej wiedzy. Ważna jest umiejętność słuchania i przetwarzania informacji.
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem, każda szkoła może zgłosić maksymalnie 3 osoby. Zainteresowane uczestnictwem w konkursie szkoły proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem:

FORMULARZ 

w terminie do 14 lutego 2017 roku, jednak w przypadku przekroczenia limitu miejsc organizator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zablokowania listy. Uczniowie są zobowiązani również do wypełnienia i dostarczenia w dniu konkursu pisemnej zgody rodziców - załącznik. Szkoły zgłoszone do konkursu otrzymają najpóźniej do 15 lutego 2017 roku e-maila potwierdzającego uczestnictwo w konkursie.
• Regulamin konkursu Matematyczne Laboratorium Kultury 2017
• załącznik – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych uczestnika konkursu 2017
 
2. Seminarium skierowane jest do nauczycieli zaangażowanych w pracę z młodymi pasjonatami matematyki.
PROGRAM >>>  pojawi się do dnia 14 lutego 2017 roku.
 
Komitet Naukowy
prof. UAM dr hab. Jędrzej Stępak – WSE UAM (przewodniczący)
prof. dr hab. Agnieszka Gromkowska-Melosik – WSE UAM
prof. UAM dr hab. Kinga Kuszak – WSE UAM
prof. UAM dr hab. Hanna Krauze-Sikorska – WSE UAM
dr Bartłomiej Bzdęga – WMiI UAM
dr Edyta Juskowiak – WMiI UAM
dr Tomasz Przybyła – WSE UAM
dr Sylwia Szykowna – Centrum Praktyk Edukacyjnych przy CK "Zamek" w Poznaniu
mgr Kinga Kolczyńska-Przybycień – Gimnazjum nr 12 im. Jacka Kuronia w Poznaniu
mgr Kamil Wnuk – WSE UAM
 
Sponsorzy
Wielkopolski Kurator Oświaty w Poznaniu
Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
 
Kontakt
Organizator z WSE UAM
mgr Kamil Wnuk
E-mail: twojewnuki@amu.edu.pl


Regulamin konkursu Matematyczne Laboratorium Kultury 2017
Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń

Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, tel. +48 61 829 23 31, fax +48 61 829 21 11, e-mail: wse@amu.edu.pl

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.