Kontakt Mapa strony
  • Strona główna
  • Dla kandydata
  • Dla studenta
  • Dla doktoranta
  • Dla pracownika
Dla Studenta
Aktualności Ogłoszenia dotyczące zajęć i egzaminów Biuro Obsługi Studentów Nauczyciele akademiccy (dyżury) Opiekunowie grup Praca
Organizacja studiów
USOS / Rejestracje Rozkłady zajęć Programy studiów i efekty uczenia się Studenci I roku Rejestracja na WF-USOSweb E-learning Zajęcia fakultatywne Praktyki studenckie Seminaria Praca dyplomowa Regulamin studiów Regulacje prawne ECTS Opłaty za studia Organizacja roku akademickiego Różnice programowe Jakość kształcenia Druki do pobrania
Pomoc i wsparcie
Pomoc materialna Wsparcie dla studentów z niepełnosprawnościami Dla studentów z ASD Zespół psychologów Wsparcie psychologiczne na UAM
Dodatkowa oferta dydaktyczna
Dodatkowe Usługi Edukacyjne Erasmus MOST
Organizacje studenckie
Samorząd Studencki Koła naukowe Wolontariat Możliwości publikacyjne studentów
Szybkie linki
USOS Web APD Poczta studencka Studia podyplomowe Strona główna UAM Struktura organizacyjna UAM Książka adresowa Biblioteki Eduroam Kontakt WSE
 
Wydział Studiów Edukacyjnych Dla studenta Pomoc i wsparcie Pomoc materialna

Pomoc materialna

2b

Drodzy Studenci 
studiów stacjonarnych i niestacjonarnych 
oraz osoby zainteresowane, 

w razie konieczności osobistej wizyty na WSE prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikami BOS w celu umówienia się na spotkanie.

Prosimy o śledzenie bieżących komunikatów na stronie internetowej Wydziału i na stronie UAM.



Biuro Obsługi Studentów ds. bytowych WSE UAM
ul. Szamarzewskiego 89 D, pok.103
60-568 Poznań

mgr Zofia Puzio
tel. 61 829 23 25, mail: sofi@amu.edu.pl , wsebyt@amu.edu.pl

lic. Agnieszka Sobkowiak
tel. 61 829 23 46, mail: agnieszka.sobkowiak@amu.edu.pl , wsebyt@amu.edu.pl

Godziny otwarcia: 
poniedziałek - czwartek - w godz. 9:00-14:00, piątek - nieczynne
Przerwa: w godz. 12:00 - 12:20





OGŁOSZENIA




POSIEDZENIA PODKOMISJI WYDZIAŁU STUDIÓW EDUKACYJNYCH UCZELNIANEJ KOMISJI STYPENDIALNEJ (PUKS WSE)
Posiedzenia PUKS WSE odbywać się będą raz w miesiącu od grudnia 2020 r. do maja 2021 roku, na początku każdego kolejnego miesiąca, dla bieżącego rozpatrzenia wniosków stypendialnych, składanych przez studentów w systemie USOSweb w stałej, ciągłej turze wnioskowania o stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogę uruchomionej od 23 listopada 2020 roku.



ODWOŁANIA OD DECYZJI DO WNIOSKÓW O PRZYZNANIE ŚWIADCZEŃ POMOCY MATERIALNEJ W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021

Informacje dotyczące możliwości pobierania decyzji stypendialnych i sposobu odwołania się od nich znajdziecie Państwo na stronie UAM pod adresami:
https://amu.edu.pl/studenci/przewodnik_studenta/pomoc-materialna-i-domy-studenckie/swiadczenia-pomocy-socjalnej
lub 
https://amu.edu.pl/studenci/przewodnik_studenta/pomoc-materialna-i-domy-studenckie/stypendium-rektora-dla-najlepszych-studentow



KOMUNIKAT DOTYCZĄCY WYNIKÓW POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WNIOSKÓW O STYPENDIUM REKTORA 2020/2021

W dniu 25 listopada b.r. opublikowane zostały wyniki postępowania w sprawie wniosków o stypendium rektora w roku akademickim 2020/2021.

Wyniki możecie sprawdzić na stronie UAM pod adresem https://amu.edu.pl/studenci/przewodnik_studenta/pomoc-materialna-i-domy-studenckie/stypendium-rektora-dla-najlepszych-studentow w odnośniku na górze strony "WYNIKI POSTĘPOWANIA WS. WNIOSKÓW O STYPENDIUM REKTORA 
W ROKU AKAD. 2020/2021"


KOMUNIKAT DOTYCZĄCY STAWEK STYPENDIALNYCH W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021

W dniu 24 listopada 2020 r. opublikowane zostało Zarządzenie Rektora określające parametry stypendialne. Więcej szczegółów znajdziecie pod adresem https://bip.amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0030/167457/ZR-28-2020-2021.pdf



STAŁA TURA WNIOSKOWANIA O PRZYZNANIE STYEPENDIUM SOCJALNEGO, STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ZAPOMOGI

W dniu 23 listopada 2020 roku nastąpiło uruchomienie na stałe drugiej, ciągłej tury generowania i składania wniosków o przyznanie stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych i zapomogi. W jej trakcie można dokończyć generowanie, poprawianie i składanie wcześniej rozpoczętych formularzy. Można również rozpocząć tworzenie nowych formularzy "Oświadczenia o dochodach" oraz poszczególnych wniosków.

Natomiast jeżeli w wyniku zmiany sytuacji materialnej i socjalnej zajdzie podstawa do ponownego ustalenia uprawnienia do stypendium socjalnego (lub do ustalenia nowej jego wysokości) należy niezwłocznie zgłosić na adres wsebyt@amu.edu.pl prośbę o przekazanie instrukcji postępowania w takim przypadku do Biura Obsługi Studentów ds. bytowych WSE.

Tura będzie otwarta do dnia 30 czerwca 2021 roku, tj. do końca okresu zajęć dydaktycznych i letniej sesji egzaminacyjnej wyznaczonych organizacją roku akademickiego oraz możliwym 9-miesięcznym (liczonym od października 2020 roku), regulaminowym okresem, na który mogą zostać przyznane stałe formy pomocy materialnej.

Przed przystąpieniem do wypełniania formularzy elektronicznych należy zapoznać się z instrukcjami dostępnymi na pierwszym ekranie modułu wnioskowania oraz informacjami na stronie UAM poświęconej pomocy materialnej dla studentów pod adresem https://amu.edu.pl/studenci/przewodnik_studenta/pomoc-materialna-i-domy-studenckie/swiadczenia-pomocy-socjalnej




INFORMACJA DLA STUDENTÓW NIESTACJONARNYCH
 

Studenci NIESTACJONARNI ubiegający się o stypendia w roku akademickim 2020/2021 będą mieli możliwość spotkania się, kontaktu mailowego i telefonicznego z pracownikiem BOS ds. BYTOWYCH na wyznaczonych dyżurach.

UWAGA – SPOTKANIE MOŻLIWE TYLKO PO WCZESNIEJSZYM UMÓWIENIU TERMINU (MAILOWYM LUB TELEFONICZNYM)!
 Dyżury BOS WSE ds. Bytowych odbędą się w dniach 26 i 27 września oraz 3, 10, 11 i 17 października 2020 r.

W przypadku kontaktu mailowego (wyłącznie z poczty studenckiej UAM) prosimy o kierowanie wiadomości pod adres wsebyt@amu.edu.pl lub telefonicznego pod numerami: 61 829 23 25 lub 61 829 23 46. 

Przypominamy, że w roku akademickim 2020/2021 składanie wniosków stypendialnych wraz z dokumentacją, odbywa się wyłącznie elektronicznie. Uczelnia nie przyjmuje i nie będzie akceptować wniosków i dokumentacji w wersji papierowej.


INSTRUKCJE SKŁADANIA WNIOSKÓW O STYPENDIA W ROKU AKDEMICKIM 2020/2021
Instrukcje składania wniosków o stypendia (rektora, dla osób niepełnosprawnych, socjalne wraz z instrukcją wypełniania oświadczenia o dochodach za 2019 rok) 
i zapomogi w roku akademickim 2020/2021 znajdziecie w systemie USOSweb w module wnioskowania. 


HARMONOGRAMY POSTĘPOWANIA W SPRAWIE PRZYZNANIA ŚWIADCZEŃ POMOCY MATERIALNEJ DLA STUDENTÓW UAM ORAZ UBIEGANIA SIĘ O ZAKWATEROWANIE W DOMACH STUDENCKICH W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021

Szanowni Studenci, 
ukazało się Zarządzenie Rektora UAM nr 488/2019/2020 w sprawie harmonogramu postępowania w sprawie przyznania świadczeń pomocy materialnej oraz ubiegania się o zakwaterowanie w domach studenckich  w roku akademickim 2020/2021. 

Treść zarządzenia
znajdziecie TUTAJ. 

Harmonogramy: 
- w sprawie zakwaterowania w domach studenckich - znajdziecie TUTAJ,
- w sprawie przyznania stypendium socjalnego i stypendium dla osób niepełnosprawnych - znajdziecie TUTAJ,
- w sprawie przyznania stypendium rektora - znajdziecie TUTAJ.

Z zasadami przyznawania świadczeń i miejsc w domach studenckich można zapoznać się na poniższych stronach UAM:
- zakwaterowanie w domach studenckich - TUTAJ,
- stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomoga - TUTAJ, 
- stypendium rektora - TUTAJ. 
Prosimy o śledzenie zmian treści tychże stron UAM z uwagi na planowane zmiany zmierzające do uproszczenia procedury składania wniosków.

Wszelkie sprawy związane z ww. wnioskowaniem prosimy kierować na adres wsebyt@amu.edu.pl korzystając wyłącznie ze swojej poczty studenckiej UAM.



ZARZĄDZENIE REKTORA W SPRAWIE DODATKOWEJ POMOCY MATERIALNEJ DLA STUDENTÓW Z DNIA 17 LIPCA 2020 R.
Zarządzenie Rektora w sprawie dodatkowej pomocy materialnej dla studentów z dnia 17 lipca 2020 r. znajdą Państwo TUTAJ.
Informacje dotycząca zasad przyznawania świadczeń dla studentów w okresie zawieszenia zajęć na uczelni w tym zapomogi z tytułu COVID-19 znajdą Państwo TUTAJ.
Szczegóły dotyczące pomocy materialnej znajdą Państwo TUTAJ.


ZMIANY ZASAD PRZYZNAWANIA ŚWIADCZEŃ (STYPENDIUM SOCJALNE, ZAPOMOGA, STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH) DLA STUDENTÓW  W OKRESIE ZAWIESZENIA ZAJĘĆ NA UCZELNI

Informacje dotyczące zasad przyznawania świadczeń dla studentów (stypendium socjalne, zapomoga, stypendium dla osób niepełnosprawnych) w okresie zawieszenia zajęć na uczelni spowodowanym pandemią koronawirusa znajdą Państwo tutaj


REGULAMIN ŚWIADCZEŃ

Regulamin świadczeń dla studentów i doktorantów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z dnia 1 października 2019 r. 
 - TUTAJ

Załącznik nr 1 do Regulaminu: Zasady przeliczania osiągnięć studentów - TUTAJ

Zmiany do Regulaminu (z dnia 7 sierpnia 2020 r.) - TUTAJ

 



Stypendium socjalne
Stypendium Rektora
Stypendium Ministra
Domy Studenckie
Stypendium dla osób niepełnosprawnych
Stypendium naukowe Marszałka Województwa Wlkp.
Ubezpieczenie zdrowotne
Zapomoga
Stypendia im. Jana Kulczyka
Ubezpieczenie NNW
Informacja dotycząca zasad przyznawania świadczeń dla studentów w okresie zawieszenia zajęć na uczelni
Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń

Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, tel. +48 61 829 23 31, fax +48 61 829 21 11, e-mail: wse@amu.edu.pl

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.