Kontakt Mapa strony
  • Strona główna
  • Dla kandydata
  • Dla studenta
  • Dla doktoranta
  • Dla pracownika
Dla Studenta
Aktualności Ogłoszenia dotyczące zajęć i egzaminów Biuro Obsługi Studentów Nauczyciele akademiccy (dyżury) Opiekunowie grup Praca
Organizacja studiów
USOS / Rejestracje Rozkłady zajęć Programy studiów i efekty uczenia się Studenci I roku Rejestracja na WF-USOSweb E-learning Zajęcia fakultatywne Praktyki studenckie Seminaria Praca dyplomowa Regulamin studiów Regulacje prawne ECTS Opłaty za studia Organizacja roku akademickiego Różnice programowe Jakość kształcenia Druki do pobrania
Pomoc i wsparcie
Pomoc materialna Wsparcie dla studentów z niepełnosprawnościami Dla studentów z ASD Zespół psychologów Wsparcie psychologiczne na UAM
Dodatkowa oferta dydaktyczna
Dodatkowe Usługi Edukacyjne Erasmus MOST
Organizacje studenckie
Samorząd Studencki Koła naukowe Wolontariat Możliwości publikacyjne studentów
Szybkie linki
USOS Web APD Poczta studencka Studia podyplomowe Deklaracja Dostępności Strona główna UAM Struktura organizacyjna UAM Książka adresowa Biblioteki Eduroam Kontakt WSE
 
Wydział Studiów Edukacyjnych Dla studenta Organizacja studiów Studenci I roku

Studenci I roku

- Poczta studencka, USOSweb
- Rejestracje
- Opiekunowie
- Harmonogram obowiązkowych spotkań dla studentów stacjonarnych
- Harmonogram obowiązkowych spotkań dla studentów niestacjonarnych
- WAŻNE INSTRUKCJE

OGŁOSZENIA

Szanowni Państwo,
Studenci niestacjonarni I roku (I stopnia, II stopnia i studiów V-letnich)

Z uwagi na konieczność zebrania do wglądu oryginałów dokumentów zebranych w procesie rekrutacji prosimy o kontakt  z Paniami z BOS zajmującymi się Państwa specjalnościami celem umówienia terminu przyjazdu na Wydział. 
Jeśli chcecie umówić Państwo spotkanie na dyżurze sobotnim prosimy o kontakt z Panią Marzeną Górawską (tel: 61 829 23 33). Prosimy o zachowanie wszystkich obowiązujących zasad bezpieczeństwa i norm sanitarnych (maseczki, dezynfekcja rąk).
Jednocześnie z uwagi na sytuację pandemii i dbałość o zapewnienie bezpieczeństwa przewidujemy również możliwość przesłania dokumentów pocztą, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru (na Państwa odpowiedzialność) na adres: Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, z dopiskiem: Pokój 102. Dokumenty zostaną przez nas przechowane w dokumentacji studenckiej, będą gotowe do odbioru w momencie gdy wrócą Państwo na Uczelnię.

Drodzy Studenci studenci I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych!
 
Od 12 grudnia br. będziecie musieli elektronicznie zaakceptować dokument oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji warunków odpłatności za studia UAM.
Pojawi się on Wam po zalogowaniu do USOSweb - bez zaakceptowania dokumentu nie będziecie mogli przejść dalej. Akceptacja jest pilna i niezbędna do dokonania wszystkich czynności studenckich związanych z tokiem studiów.


Drodzy Studenci I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych!
Osoby, które jeszcze nie zatwierdziły ślubowania w systemie USOSweb otrzymały ostateczne powiadomienie (wezwanie) o konieczności złożenia ślubowania do wtorku 24 listopada br. (do godz. 24:00).

Szanowni Państwo,
Studenci niestacjonarni I roku!
Z uwagi na szybko zmieniającą się sytuację epidemiologiczną i troskę o bezpieczeństwo studentów, jesteśmy zmuszeni odwołać wcześniej podane terminy wydawania legitymacji (7,8.11. i 14,15.11.). Legitymacje zostaną do Państwa wysłane pocztą za potwierdzeniem odbioru na podstawie wniosku przesłanego przez Państwa do BOS drogą mailową z poczty studenckiej (wzór dostępny na stronie: https://wse.amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0003/409404/Wniosek-o-przeslanie-ELS.PDF).
UWAGA: Wniosek uznamy za ważny jedynie w momencie gdy legitymacja została przez Państwa opłacona a ślubowanie i oświadczenie RODO zatwierdzone (prosimy o załączenie potwierdzenia zapłaty za legitymację jeśli oplata została dokonana w ostatnich 5 dniach od terminu złożenia wniosku).

Studenci I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych!
Uprzejmie przypominamy o obowiązkowym zatwierdzeniu  w systemie USOSweb ślubowania i oświadczenia RODO, maksymalnie do dnia 31.10. lub (w przypadku późniejszej rekrutacji) 7 dni od utworzenia konta w systemie.

Szanowni Studenci, 
Zapraszamy na inauguracje I roku studiów niestacjonarnych 24.10.2020.
Całość wydarzenia odbędzie się na platformie MS Teams.
Instrukcja do logowania dostępna: 
https://www.office365.amu.edu.pl/files/pierwsze_logowanie_studenci_ver5.pdf

LEGITYMACJE
Studenci studiów niestacjonarnych I roku (I stopnia, V-letnich i II stopnia)

Wydawanie legitymacji dla studentów odbędzie się planowo w dniach:
7-8.11.2020 r. – I rok II stopnia
14-15.11.2020 r. – I rok I stopnia i I rok studiów V-letnich

Szczegółowe harmonogramy umożliwiające wydanie legitymacji zostaną opublikowane i przekazane Opiekunom po  zakończeniu rekrutacji (po 27.10.).
Obecnie zapraszamy Państwa, którzy mają konto w systemie USOSweb do zatwierdzenia ślubowania, oświadczenia RODO oraz opłacenia legitymacji.

Studenci stacjonarni I r. II stopnia - studia stacjonarne
Studenci, którzy nie posiadają legitymacji UAM proszeni są o kontakt mailowy (z poczty studenckiej) z Panią z BOS WSE UAM, która zajmuje się Państwa specjalnością celem umówienia terminu odbioru dokumentu. Kontakt na stronie: https://wse.amu.edu.pl/strona-glowna/wse/obsluga-studentow 

Studenci I roku I stopnia i I roku studiów V-letnich – studia stacjonarne!
Warunkiem wydania legitymacji jest jej opłacenie oraz zaakceptowanie dokumentów w systemie USOS (ślubowanie/RODO). Nie czekajcie na ostatnią chwilę! W terminie do 30.09. na podstawie raportów z systemu rozpoczniemy sporządzanie listy osób, które zaprosimy po odbiór legitymacji. Jeśli do tego czasu nie zatwierdzicie oświadczeń i nie opłacicie legitymacji będziecie uwzględnieni w ostatniej grupie ich wydawania.
Wydawanie legitymacji rozpocznie się od 5.10.2020, sukcesywnie dla każdej kolejnej grupy i specjalności z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Godzinowe harmonogramy wraz ze wskazaniem miejsca odbioru zostaną przekazane opiekunom specjalności. Prosimy o punktualność i przychodzenie tylko w wyznaczonym czasie i terminie.
Oryginały dokumentów do potwierdzenia za zgodność z oryginałem mogą być przedłożone celem weryfikacji do BOS w terminie do końca semestru zimowego 2020. Z uwagi na ilość studentów i chęć przekazania legitymacji w jak najkrótszym czasie prosimy o nie przynoszenie oryginałów dokumentów do weryfikacji. Zapraszamy na umawianie się od listopada z odpowiednią Panią z BOS (prosimy o sprawdzenie na stronie wydziału, kto zajmuje się Waszą specjalnością).

Studenci I roku II stopnia – studia stacjonarne!
Warunkiem wydania legitymacji jest jej opłacenie oraz zaakceptowanie dokumentów w systemie USOS (ślubowanie/RODO). Nie czekajcie na ostatnią chwilę! W terminie do 07.10. na podstawie raportów z systemu rozpoczniemy sporządzanie listy osób, które zaprosimy po odbiór legitymacji. Jeśli do tego czasu nie zatwierdzicie oświadczeń i nie opłacicie legitymacji będziecie uwzględnieni w ostatniej grupie ich wydawania.
Wydawanie legitymacji rozpocznie się od ok. 12.10.2020, sukcesywnie dla każdej kolejnej grupy i specjalności z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Godzinowe harmonogramy wraz ze wskazaniem miejsca odbioru zostaną przekazane opiekunom specjalności. Prosimy o punktualność i przychodzenie tylko w wyznaczonym czasie i terminie.
Oryginały dokumentów do potwierdzenia za zgodność z oryginałem mogą być przedłożone celem weryfikacji do BOS w terminie do końca semestru zimowego 2020. Z uwagi na ilość studentów i chęć przekazania legitymacji w jak najkrótszym czasie prosimy o nie przynoszenie oryginałów dokumentów do weryfikacji. Zapraszamy na umawianie się od listopada z odpowiednią Panią z BOS (prosimy o sprawdzenie na stronie wydziału, kto zajmuje się Waszą specjalnością).

Informacja na temat wydawania legitymacji na studiach niestacjonarnych będzie przekazana w późniejszym terminie.


Od 28 września br. studenci I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych będą musieli elektronicznie zaakceptować dwa dokumenty:
1) ślubowanie,
2) klauzulę informacyjną RODO
Pojawią się one na ekranie studenta po zalogowaniu do usoweb - bez zaakceptowania (po kolei) każdego z dokumentów studenci nie będą mogli przejść dalej. Akceptacja powyższych dokumentów jest pilna i niezbędna do dokonania wszystkich czynności studenckich związanych z tokiem studiów.
Oświadczenie o płatnościach obecnie jest nieaktywne, zostanie udostępnione w terminie późniejszym.
Należy pamiętać, jeśli student kliknie (zatwierdzi) ślubowanie/oświadczenie/RODO w systemie USOSweb to informacja o tym do usosa trafi na następny dzień (po migracji danych). 


Poczta studencka, USOSweb
Rejestracje
Opiekunowie
WAŻNE INSTRUKCJE
Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń

Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, tel. +48 61 829 23 31, fax +48 61 829 21 11, e-mail: wse@amu.edu.pl

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.