Kontakt Mapa strony
  • Strona główna
  • Dla kandydata
  • Dla studenta
  • Dla doktoranta
  • Dla pracownika
Dla Studenta
Aktualności Ogłoszenia dotyczące zajęć i egzaminów Dziekanat Nauczyciele akademiccy (dyżury) Opiekunowie grup studia stacjonarne i niestacjonarne Praca
Organizacja studiów
USOS / Rejestracje Rozkłady zajęć Programy studiów Rejestracja na WF-USOSweb Nauczanie on-line Zajęcia fakultatywne Praktyki studenckie Seminaria Praca dyplomowa Regulamin studiów Regulacje prawne ECTS Opłaty za studia Przewodnik dla studenta Organizacja roku akademickiego Różnice programowe Jakość kształcenia Druki do pobrania
Pomoc i wsparcie
Pomoc materialna Wsparcie zdrowia psychicznego UAM
Dodatkowa oferta dydaktyczna
Dodatkowe Usługi Edukacyjne Erasmus MOST
Organizacje studenckie
Samorząd Studencki Koła naukowe Wolontariat Możliwości publikacyjne studentów
Szybkie linki
USOS Web APD Poczta studencka Studia podyplomowe Strona główna UAM Struktura organizacyjna UAM Książka adresowa Biblioteki Eduroam Kontakt WSE
 
Wydział Studiów Edukacyjnych Dla studenta Organizacja studiów Różnice programowe

Różnice programowe

KOORDYNATORZY RÓŻNIC PROGRAMOWYCH NA ROK AKADEMICKI 2014/2015

Procedura związana z określaniem różnic programowych
Załącznik do wniosku o wyznaczenie różnic programowych

Specjalność:

Lista koordynatorów: różnic programowych
1. Doradztwo personalne i zawodowe (Kierownik specj. prof. Ewa Solarczyk-Ambrozik) - koordynator dr Anna Wawrzonek
 2. Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza (Kierownik specj. prof. Ewa Muszyńska) - koordynator dr Aneta Mac
3. Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza i praca z rodziną (Kierownik specj. prof. Ewa Muszyńska) - koordynator dr Aneta Mac
4. Resocjalizacja (Kierownik specj. prof. Wiesław Ambrozik) - koordynator dr Hanna Karaszewska
5. Kształcenie zdalne (Kierownik specj. prof. Wojciech Skrzydlewski) - koordynator dr Agnieszka Iwanicka
6. Edukacja medialna i technologie informacyjne (Kierownik specj. prof. Wojciech Skrzydlewski) - koordynator dr Natalia Walter
7. Edukacja elementarna i nauczanie dzieci z niepełnosprawnością w stopniu lekkim (Kierownik specj. prof. Hanna Krauze-Sikorska) - koordynator mgr Dominika Przybyszewska
8. Edukacja elementarna i terapia pedagogiczna (Kierownik specj. prof. Hanna Krauze-Sikorska) - koordynator mgr Dominika Przybyszewska
9. Edukacja elementarna i wychowanie fizyczne (Kierownik specj. prof. Hanna Krauze-Sikorska) - koordynator mgr Dominika Przybyszewska
10. Edukacja elementarna i język niemiecki (Kierownik specj. prof. Małgorzata Cywińska) – koordynator mgr Wojciech Arciszewski
11. Edukacja elementarna i język angielski (Kierownik specj. prof. Małgorzata Cywińska) - koordynator mgr Wojciech Arciszewski
12. Wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe (Kierownik specj. prof. Małgorzata Cywińska) - koordynator mgr Wojciech Arciszewski
13. Edukacja elementarna i kształcenie artystyczne dziecka (Kierownik specj. prof. Małgorzata Cywińska) - koordynator mgr Wojciech Arciszewski
14. Socjoterapia i promocja zdrowia (Kierownik specj. dr Katarzyna Waszyńska) - koordynator dr Zbigniew Bielan
15. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (Kierownik specj. prof. Andrzej Twardowski) - koordynator dr Maria Stasiakiewicz
16. Animacja czasu wolnego i rekreacja ruchowa (Kierownik specj. dr Ewa Kasperek-Golimowska) - koordynator dr Ewa Kasperek-Golimowska
17. Poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna (Kierownik specj. prof. Magdalena Piorunek) - koordynator dr Joanna Kozielska
18. Profilaktyka i interwencja kryzysowa (Kierownik specj. prof. Magdalena Piorunek) - koordynator dr Grażyna Teusz
19. Zarządzanie oświatą (Kierownik specj. prof. Kazimierz Przyszczypkowski) - koordynator dr Joanna Jarmużek
20. Pedagogika specjalna, specj. Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Kierownik specj. dr hab. Danuta Kopeć) - koordynator dr Beata Tylewska-Nowak
21. Pedagogika specjalna, specj. Pedagogika wspierająca uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Kierownik specj. prof. Iwona Chrzanowska) – koordynator prof. Beata Jachimczak
22. Pedagogika, edukacja elementarna i arteterapia I i II rok – mgr Dominika Przybyszewska

 

Różnice programowe w odniesieniu do wyjazdów studenckich w ramach LLP Erasmus

1. Zasady ogólne
1.1. Każdy wyjeżdżający student, doktorant jest zobowiązany do wypełnienia – oprócz dotychczasowego Learning Agreement (LA) – tzw. KARTĘ EKWIWALENCJI, która zawiera listę przedmiotów z programu kształcenia WSE i przypisane im odpowiedniki/ekwiwalentne przedmioty z programu kształcenia uczelni przyjmującej.
1.2. W przypadku studiów I i II stopnia Kierownicy Specjalności wyznaczają konsultantów z ramienia specjalności.
Do zadań konsultanta należeć będzie weryfikacja wybranych w uczelni partnerskiej przedmiotów (modułów) z punktu widzenia ich zgodności (ekwiwalencji) z przedmiotami specjalnościowymi, obowiązującymi w ramach danej specjalności. Zadaniem konsultanta będzie dokonanie akceptacji przedmiotu na karcie ekwiwalencji na podstawie dostarczonych przez wyjeżdżającego na stypendium studenta dokumentów (wydruk z katalogu ECTS uczelni przyjmującej, opis modułu kształcenia w uczelni przyjmującej, etc.). Stosowna ocena i ponowna akceptacja konieczna jest także po przyjeździe studenta ze stypendium, tak aby efekty kształcenia byłby maksymalnie porównywalne i zgodne.
1.3. Lista Konsultantów specjalnościowych zostaje zamieszczona na stronie Wydziału w zakładce (Program Erasmus) w październiku każdego roku, po ich wyznaczeniu przez Kierowników poszczególnych specjalności.
Różnice programowe, które student będzie musiał zrealizować po powrocie  powstają jedynie w odniesieniu do przedmiotów specjalnościowych oraz praktyk.


Procedura związana z określaniem różnic programowych
Załącznik do wniosku o wyznaczenie różnic programowych
Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń

Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, tel. +48 61 829 23 31, fax +48 61 829 21 11, e-mail: wse@amu.edu.pl

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.