Różnice programowe
KOORDYNATORZY RÓŻNIC PROGRAMOWYCH NA ROK AKADEMICKI 2014/2015
Procedura związana z określaniem różnic programowych
Załącznik do wniosku o wyznaczenie różnic programowych
Specjalność:
1. Doradztwo personalne i zawodowe (Kierownik specj. prof. Ewa Solarczyk-Ambrozik) - koordynator dr Anna Wawrzonek
2. Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza (Kierownik specj. prof. Ewa Muszyńska) - koordynator dr Aneta Mac
3. Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza i praca z rodziną (Kierownik specj. prof. Ewa Muszyńska) - koordynator dr Aneta Mac
4. Resocjalizacja (Kierownik specj. prof. Wiesław Ambrozik) - koordynator dr Hanna Karaszewska
5. Kształcenie zdalne (Kierownik specj. prof. Wojciech Skrzydlewski) - koordynator dr Agnieszka Iwanicka
6. Edukacja medialna i technologie informacyjne (Kierownik specj. prof. Wojciech Skrzydlewski) - koordynator dr Natalia Walter
7. Edukacja elementarna i nauczanie dzieci z niepełnosprawnością w stopniu lekkim (Kierownik specj. prof. Hanna Krauze-Sikorska) - koordynator mgr Dominika Przybyszewska
8. Edukacja elementarna i terapia pedagogiczna (Kierownik specj. prof. Hanna Krauze-Sikorska) - koordynator mgr Dominika Przybyszewska
9. Edukacja elementarna i wychowanie fizyczne (Kierownik specj. prof. Hanna Krauze-Sikorska) - koordynator mgr Dominika Przybyszewska
10. Edukacja elementarna i język niemiecki (Kierownik specj. prof. Małgorzata Cywińska) – koordynator mgr Wojciech Arciszewski
11. Edukacja elementarna i język angielski (Kierownik specj. prof. Małgorzata Cywińska) - koordynator mgr Wojciech Arciszewski
12. Wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe (Kierownik specj. prof. Małgorzata Cywińska) - koordynator mgr Wojciech Arciszewski
13. Edukacja elementarna i kształcenie artystyczne dziecka (Kierownik specj. prof. Małgorzata Cywińska) - koordynator mgr Wojciech Arciszewski
14. Socjoterapia i promocja zdrowia (Kierownik specj. dr Katarzyna Waszyńska) - koordynator dr Zbigniew Bielan
15. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (Kierownik specj. prof. Andrzej Twardowski) - koordynator dr Maria Stasiakiewicz
16. Animacja czasu wolnego i rekreacja ruchowa (Kierownik specj. dr Ewa Kasperek-Golimowska) - koordynator dr Ewa Kasperek-Golimowska
17. Poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna (Kierownik specj. prof. Magdalena Piorunek) - koordynator dr Joanna Kozielska
18. Profilaktyka i interwencja kryzysowa (Kierownik specj. prof. Magdalena Piorunek) - koordynator dr Grażyna Teusz
19. Zarządzanie oświatą (Kierownik specj. prof. Kazimierz Przyszczypkowski) - koordynator dr Joanna Jarmużek
20. Pedagogika specjalna, specj. Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Kierownik specj. dr hab. Danuta Kopeć) - koordynator dr Beata Tylewska-Nowak
21. Pedagogika specjalna, specj. Pedagogika wspierająca uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Kierownik specj. prof. Iwona Chrzanowska) – koordynator prof. Beata Jachimczak
22. Pedagogika, edukacja elementarna i arteterapia I i II rok – mgr Dominika Przybyszewska
Różnice programowe w odniesieniu do wyjazdów studenckich w ramach LLP Erasmus
1. Zasady ogólne
1.1. Każdy wyjeżdżający student, doktorant jest zobowiązany do wypełnienia – oprócz dotychczasowego Learning Agreement (LA) – tzw. KARTĘ EKWIWALENCJI, która zawiera listę przedmiotów z programu kształcenia WSE i przypisane im odpowiedniki/ekwiwalentne przedmioty z programu kształcenia uczelni przyjmującej.
1.2. W przypadku studiów I i II stopnia Kierownicy Specjalności wyznaczają konsultantów z ramienia specjalności.
Do zadań konsultanta należeć będzie weryfikacja wybranych w uczelni partnerskiej przedmiotów (modułów) z punktu widzenia ich zgodności (ekwiwalencji) z przedmiotami specjalnościowymi, obowiązującymi w ramach danej specjalności. Zadaniem konsultanta będzie dokonanie akceptacji przedmiotu na karcie ekwiwalencji na podstawie dostarczonych przez wyjeżdżającego na stypendium studenta dokumentów (wydruk z katalogu ECTS uczelni przyjmującej, opis modułu kształcenia w uczelni przyjmującej, etc.). Stosowna ocena i ponowna akceptacja konieczna jest także po przyjeździe studenta ze stypendium, tak aby efekty kształcenia byłby maksymalnie porównywalne i zgodne.
1.3. Lista Konsultantów specjalnościowych zostaje zamieszczona na stronie Wydziału w zakładce (Program Erasmus) w październiku każdego roku, po ich wyznaczeniu przez Kierowników poszczególnych specjalności.
Różnice programowe, które student będzie musiał zrealizować po powrocie powstają jedynie w odniesieniu do przedmiotów specjalnościowych oraz praktyk.
Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, tel. +48 61 829 23 31, fax +48 61 829 21 11, e-mail: wse@amu.edu.pl
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.