Pomoc materialna

w razie konieczności osobistej wizyty na WSE prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikami BOS w celu umówienia się na spotkanie.
OGŁOSZENIA
Posiedzenia PUKS WSE odbywać się będą raz w miesiącu od grudnia 2020 r. do maja 2021 roku, na początku każdego kolejnego miesiąca, dla bieżącego rozpatrzenia wniosków stypendialnych, składanych przez studentów w systemie USOSweb w stałej, ciągłej turze wnioskowania o stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogę uruchomionej od 23 listopada 2020 roku.
ODWOŁANIA OD DECYZJI DO WNIOSKÓW O PRZYZNANIE ŚWIADCZEŃ POMOCY MATERIALNEJ W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021
https://amu.edu.pl/studenci/przewodnik_studenta/pomoc-materialna-i-domy-studenckie/swiadczenia-pomocy-socjalnej
lub
https://amu.edu.pl/studenci/przewodnik_studenta/pomoc-materialna-i-domy-studenckie/stypendium-rektora-dla-najlepszych-studentow
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY WYNIKÓW POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WNIOSKÓW O STYPENDIUM REKTORA 2020/2021
W dniu 25 listopada b.r. opublikowane zostały wyniki postępowania w sprawie wniosków o stypendium rektora w roku akademickim 2020/2021.
Wyniki możecie sprawdzić na stronie UAM pod adresem https://amu.edu.pl/studenci/przewodnik_studenta/pomoc-materialna-i-domy-studenckie/stypendium-rektora-dla-najlepszych-studentow w odnośniku na górze strony "WYNIKI POSTĘPOWANIA WS. WNIOSKÓW O STYPENDIUM REKTORA W ROKU AKAD. 2020/2021"
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY STAWEK STYPENDIALNYCH W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021
W dniu 24 listopada 2020 r. opublikowane zostało Zarządzenie Rektora określające parametry stypendialne. Więcej szczegółów znajdziecie pod adresem https://bip.amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0030/167457/ZR-28-2020-2021.pdf
STAŁA TURA WNIOSKOWANIA O PRZYZNANIE STYEPENDIUM SOCJALNEGO, STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ZAPOMOGI
W dniu 23 listopada 2020 roku nastąpiło uruchomienie na stałe drugiej, ciągłej tury generowania i składania wniosków o przyznanie stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych i zapomogi. W jej trakcie można dokończyć generowanie, poprawianie i składanie wcześniej rozpoczętych formularzy. Można również rozpocząć tworzenie nowych formularzy "Oświadczenia o dochodach" oraz poszczególnych wniosków.
Natomiast jeżeli w wyniku zmiany sytuacji materialnej i socjalnej zajdzie podstawa do ponownego ustalenia uprawnienia do stypendium socjalnego (lub do ustalenia nowej jego wysokości) należy niezwłocznie zgłosić na adres wsebyt@amu.edu.pl prośbę o przekazanie instrukcji postępowania w takim przypadku do Biura Obsługi Studentów ds. bytowych WSE.
Tura będzie otwarta do dnia 30 czerwca 2021 roku, tj. do końca okresu zajęć dydaktycznych i letniej sesji egzaminacyjnej wyznaczonych organizacją roku akademickiego oraz możliwym 9-miesięcznym (liczonym od października 2020 roku), regulaminowym okresem, na który mogą zostać przyznane stałe formy pomocy materialnej.
Przed przystąpieniem do wypełniania formularzy elektronicznych należy zapoznać się z instrukcjami dostępnymi na pierwszym ekranie modułu wnioskowania oraz informacjami na stronie UAM poświęconej pomocy materialnej dla studentów pod adresem https://amu.edu.pl/studenci/przewodnik_studenta/pomoc-materialna-i-domy-studenckie/swiadczenia-pomocy-socjalnej
INFORMACJA DLA STUDENTÓW NIESTACJONARNYCH
UWAGA – SPOTKANIE MOŻLIWE TYLKO PO WCZESNIEJSZYM UMÓWIENIU TERMINU (MAILOWYM LUB TELEFONICZNYM)! Dyżury BOS WSE ds. Bytowych odbędą się w dniach 26 i 27 września oraz 3, 10, 11 i 17 października 2020 r.
Przypominamy, że w roku akademickim 2020/2021 składanie wniosków stypendialnych wraz z dokumentacją, odbywa się wyłącznie elektronicznie. Uczelnia nie przyjmuje i nie będzie akceptować wniosków i dokumentacji w wersji papierowej.
Instrukcje składania wniosków o stypendia (rektora, dla osób niepełnosprawnych, socjalne wraz z instrukcją wypełniania oświadczenia o dochodach za 2019 rok) i zapomogi w roku akademickim 2020/2021 znajdziecie w systemie USOSweb w module wnioskowania.
HARMONOGRAMY POSTĘPOWANIA W SPRAWIE PRZYZNANIA ŚWIADCZEŃ POMOCY MATERIALNEJ DLA STUDENTÓW UAM ORAZ UBIEGANIA SIĘ O ZAKWATEROWANIE W DOMACH STUDENCKICH W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021
Treść zarządzenia znajdziecie TUTAJ.
- zakwaterowanie w domach studenckich - TUTAJ,
Wszelkie sprawy związane z ww. wnioskowaniem prosimy kierować na adres wsebyt@amu.edu.pl korzystając wyłącznie ze swojej poczty studenckiej UAM.
ZARZĄDZENIE REKTORA W SPRAWIE DODATKOWEJ POMOCY MATERIALNEJ DLA STUDENTÓW Z DNIA 17 LIPCA 2020 R.
Informacje dotycząca zasad przyznawania świadczeń dla studentów w okresie zawieszenia zajęć na uczelni w tym zapomogi z tytułu COVID-19 znajdą Państwo TUTAJ.
Szczegóły dotyczące pomocy materialnej znajdą Państwo TUTAJ.
ZMIANY
ZASAD PRZYZNAWANIA ŚWIADCZEŃ (STYPENDIUM SOCJALNE, ZAPOMOGA, STYPENDIUM
DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH) DLA STUDENTÓW W OKRESIE ZAWIESZENIA
ZAJĘĆ NA UCZELNI
Informacje dotyczące zasad przyznawania świadczeń dla studentów (stypendium socjalne, zapomoga, stypendium dla osób niepełnosprawnych) w okresie zawieszenia zajęć na uczelni spowodowanym pandemią koronawirusa znajdą Państwo tutaj
Regulamin świadczeń dla studentów i doktorantów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z dnia 1 października 2019 r. - TUTAJ
Zmiany do Regulaminu (z dnia 7 sierpnia 2020 r.) - TUTAJ
Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, 60-568 Poznań, tel. +48 61 829 23 31, fax +48 61 829 21 11, e-mail: wse@amu.edu.pl
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.